Dobrodošli!

V spletni trgovini izdelam.si lahko kupujete 24 ur na dan. Registracija kupca ni potrebna.
 
Prodajalec kupcu zagotavlja vse informacije v zvezi z vsemi kontaktnimi informacijami, s postopkom naročanja, z rokom in načinu dostave, s tehničnimi značilnostmi ponujenih artiklov, s plačilnimi pogoji, s cenami, z odstopom od pogodbe...

Tukaj lahko najdete naslednje informacije:
PONUDBA IZDELKOV
CENE IZDELKOV
DOSTAVA IN CENIK DOSTAVE 
DOBAVNI ROK
PREKLIC NAROČILA

GARANCIJA
REKLAMACIJE IZDELKOV
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
OCENE / MNENJA UPORABNIKOV
ODVEZA ODGOVORNOSTI
NAVODILA ZA UPORABO
NEPREVZEM PAKETOV


PONUDBA IZDELKOV

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine izdelam.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.



CENE IZDELKOV


Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene so izražene v € in že vsebujejo DDV. Prodajalec je davčni zavezanec. Kupec plača blago po predračunu, ki ga prejme ob oddaji naročila.
Ker so vsi izdelki v naši spletni trgovini narejeni po naročilu, plačilo po povzetju za le-te ni mogoče, saj gre naročilo v obdelavo šele po prejemu plačila.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo prodajalec kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (kupec prejme e-poštno sporočilo o statusu Obdelujem). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca, kot za kupca.



DOSTAVA

Dostavo vrši pogodbena stranka Pošta Slovenije.


CENIK DOSTAVE

Za naročila do vrednosti 130 € z DDV znaša vrednost dostave 5,90 € z DDV ne glede na velikost in težo izdelkov.

Brezplačna dostava
velja za vse nakupe v vrednosti večji od 130 € z DDV in izdelke z oznako "Brezplačna dostava" ne glede na njihovo vrednost, velikost ali težo. Upoštevajte, da se pri nakupih ugodnosti in popusti ne seštevajo, zato boste morebiti v primeru, ko pri nakupu izdelka z oznako "Brezplačna dostava" uporabite tudi kodo za popust ali drugo ugodnost, izgubili pravico do brezplačne dostave.




DOBAVNI ROK

Prodajalec se obvezuje, da bo kupcu dostavil blago v najkrajšem možnem dobavnem roku. Dobavni rok je različen, praviloma pa je od 1 do 3 delovnih dni od datuma naročila. Blago dostavljamo le na območju Slovenije. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Naročeno blago bo dostavljeno na naslov, katerega je določil kupec.

PREKLIC NAROČILA

Kupec ima pravico do odstopa od pogodbe in prekliče naročilo 2 uri od oddaje naročila, saj povprečno po tem času že začnemo z izdelavo izdelkov po vašem naročilu.



GARANCIJA
 
stenske nalepke so trajne. Če je bila montaža strokovno opravljena, vam zagotavljamo minimalno 2 letno garancijo. Te garancije ne morete uveljavljati, če ste izdelek namestili sami. Če izdelek nenamerno poškodujete v roku 1 leta od nakupa, vam poškodovani del izrežemo znova. Cena je sorazmerna glede na velikost poškodbe. Dovolj je, da nam pošljete sliko poškodbe in dogovorili se bomo o popravilu.


 
REKLAMACIJE IZDELKOV

Če ste prejeli poškodovan izdelek, ga lahko vrnete v originalni embalaži in vam bomo izdelali novega v najkrajšem času. Izdelek mora biti neuporabljen. Na že uporabljene nalepke ne priznavamo reklamacij, zato izdelek dobro preglejte, preden ga namestite.

Če je ob prevzemu pošiljke poškodovana embalaža, paketa ne sprejmite. V tem primeru morate na pošti narediti reklamacijski zapisnik. Pošta po prejemu poškodovane pošiljke obvesti prodajalca, ki vam bo v najkrajšem času poslal novo pošiljko.

Če menite, da ste prejeli napačno barvo, ki je niste navedli v naročilu, izpolnite kontaktni obrazec (velja le za eno in dvobarvne dekoracije).

Na odstopanja barvnega odtenka ne priznavamo reklamacij, razen v primeru, če ste predhodno naročili barvne karte prodajalca. in prejeta dekoracija ne ustreza izbrani barvi. Reklamacij barvnega odtenka na osnovi ogleda barvne karte preko monitorja ne bomo upoštevali, ker se barva, ki jo vidite na monitorju, lahko malce razlikuje od dejanske.

Nalepke izdelujemo po naročilu posebej za vas, zato vračilo v primeru, da vam izdelek ni všeč, ni mogoče.

Kupec mora naročeni izdelek nalepiti v skladu z navodili proizvajalca. V kolikor montaža ni izvedena v skladu z navodili, kupec ni upravičen do polne reklamacije izdelka, Če izdelek nenamerno poškodujete, vam poškodovani del lahko izrežemo znova. Cena je sorazmerna glede na velikost poškodbe. Dovolj je, da nam pošljete sliko poškodbe in dogovorili se bomo o popravilu.



VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
 
Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Ko je naročilo oddano, kupec dobi po emailu avtomatično generirano obvestilo o potrditvi naročila z vsemi podatki naročila in računom v elektronski obliki (pdf). To sporočilo pride tudi k nam na naš elektronski naslov. Hkrati ima kupec v svojem uporabniškem računu na spletnem naslovu stenske-nalepke.si "Moj račun" ali "Zgodovina naročil" podatke o vseh svojih naročilih, zneskih, načinu dostave itd. Ti podatki so potrošniku vedno na voljo.

Naročilo oz. pogodba, ki jo skleneta Ponudnik in uporabnik/kupec je trajno shranjena v elektronski in pisni obliki pri podjetju AFNA, spletna prodaja, Boštjan Podvratnik s.p., Ulica Janka Vrabiča 8, 3320 Velenje ter na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku omenjenega podjetja.

Besedilo pogodbe, ki je shranjeno pri podjetju, je vedno dostopno tudi potrošniku, do katerega lahko dostopi s kontaktiranjem podjetja, po telefonu, pisno, emailu ali z drugimi načini komuniciranja.


 
OCENE / MNENJA UPORABNIKOV
 
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine. Prodajalec bo mnenja oziroma prispevke, ki so kakorkoli žaljivi ali po mnenju prodajalca ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem po pregledu izbrisal. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice izključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.



ODVEZA ODGOVORNOSTI

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.


NAVODILA ZA UPORABO
 
V spletni trgovini se najlažje orientirate po Kategorijah izdelkov. Če vam je pri srcu določena blagovna znamka pa lahko uporabite tudi opcijo iskanja po proizvajalcih.

1. Izbira izdelka

Izberite izdelek tako, da kliknete na Dodaj v Košarico! Če niste prijavljeni ali registrirani, vas bo samodejno preusmerilo na stran za prijavo/registracijo.

2. Kaj imam v Košarici?

Pod tabelo Košarica so trije gumbi:
Osveži – če želite spremeniti število izdelkov v košarici, to popravite v okencu v vrstici Količina in novo število shranite s klikom na Osveži. Če ste v košarico po nesreči dodali napačen izdelek ga preprosto označite pod opcijo Odstrani in popravljeno vsebino košarice shranite s klikom na Osveži.
Nadaljuj z nakupi – klikate in iščete naprej po spletni trgovini, in izdelek ki ste ga izbrali ostane v košarici.
Naročilo – s klikom na gumb nadaljujete z nadaljevanjem nakupovanja.
V vsakem trenutku lahko s klikom na povezavo Moja košarica preverite vsebino in nadaljujete z naročanjem izdelkov.

3. Pozdravljeni Gost!

Nov kupec – za nakupovanje v spletni trgovini izdelam.si  ni potrebno registrirati. Registracija je dobrodošla za obiskovalce in ni obvezna pri spletnem nakupu. Omogoča naročanje izdelkov, unovčevanje darilnih bonov, unovčevanje popustov, pregled naročenih izdelkov, naročanje na novice, ipd.
Že imam račun –  prijava je namenjena strankam, ki so že opravile spletni nakup in je namenjena zgolj lažji identifikaciji ob naslednjem nakupu – sistem vas ob vsakem obisku prepozna po uporabniškem imenu (e-naslovu) in geslu ter vam tako omogoča enostavnejše in hitrejše nakupovanje. Zavezujemo se, da bomo v spletni trgovini izdelam.si vsi spoštovali zasebnost obiskovalcev. Osebnih podatkov in kontaktnih informacij ne uporabljamo v druge namene ter jih nepooblaščeno ne razkrivamo tretjim osebam.

4. Podatki o dostavi

Naslov dostave – preverite naslov kamor želite da vam dostavimo blago. Če želite prejeti blago na drugi lokaciji izberite opcijo Spremeni naslov.
Način dostave – lahko izbirate med različnimi načini dostave izbranega izdelka. Vašemu naročilu lahko dodate tudi komentar in s klikom na gumb Nadaljuj nadaljujete s procesom naročila.

5. Podatki o plačniku

Naslov plačnika – preverite naslov kamor želite da Vam dostavimo račun. Če želite prejeti račun na drugi lokaciji (npr. v primeru darila) izberite opcijo Spremeni naslov.

NAČIN PLAČILA

Plačilo po povzetju – vsi izdelki so narejeni po naročilu, ki gre v obdelavo šele po prejemu plačila, zato ta način plačila ni mogoč. 
Plačilo po predračunu – z nakazilom na račun upravitelja AFNA, Boštjan Podvratnik s.p. (po ponudbi / predračunu),

Vašemu naročilu lahko dodate tudi komentar in s klikom na gumb Nadaljuj nadaljujete s procesom naročila.

Prodajalec kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. V kolikor kupec ugotovi, da blago ni dostavljeno pod dogovorjenimi pogoji, ima pravico, da blaga ne prevzame.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

6. Pripravljen sem za nakup

Prosimo vas, da preverite če so vse vnesene informacije točne in po končanem pregledu kliknite na Potrdi naročilo.

7. Vaše naročilo je bilo sprejeto

Vaše naročilo je bilo uspešno sprejeto. Potrdilo o vašem naročilu boste prejeli na elektronsko pošto. Izdelki vam bodo dostavljeni v najkrajšem možnem času.

Spodaj imate še opcijo: Obvestite me o novostih glede naslednjih izdelkov. S klikom na gumb Nadaljuj lahko spet brezskrbno brskate po spletni trgovini izdelam.si.

Zahvaljujemo se vam za nakup!

Ugovori, pripombe, zahtevki, izjave in reklamacije lahko uporabnik pošlje po elektronski pošti na e-naslov info@dobraizbira.com ali pisno na naslov: AFNA, Boštjan Podvratnik s.p., Ulica Janka Vrabiča 8, 3320 Velenje. Reševanje ugovorov, pripomb, zahtevkom in reklamacij bo potekalo v skladu z določili veljavne zakonodaje.

Prejem pritožbe bo ponudnik v petih delovnih dneh potrdil in sporočil uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Za vse spore, ki izhajajo iz uporabe spletnega portala in iz teh splošnih pogojev poslovanja, ki jih ponudnik in uporabnik ne bi mogla sporazumno rešiti, je pristojno okrajno sodišče v Velenju.


NEPREVZEM PAKETOV

V kolikor kupec naročenih izdelkov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame, in so po preteku čakalnega roka na pošti (14 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, saj pogodbe - naročila ni prekinil.